هوای پاک

ساخت وبلاگ

افزايش لايک اينستاگرام

اين روزها اپليکيشن هايي مثل اينستاگرام به منبع درآمد بسياري از افراد تبديل شده‌اند. اما کسب درآمد از اينستاگرام به همين سادگي نيست و براي اينکه يک پيج اينستا به درآمدزايي برسد، نيازمند اين خواهيد بود که تعداد فالوورها و لايک هاي پست هايتان افزايش يابد.

روش هاي مختلفي به منظور افزايش لايک در اينستاگرام وجود دارند که البته اغلب آن ها بازده آني را به همراه نخواهند داشت و به مرور منجر به افزايش تعداد لايک پست هايتان مي‌شوند. در ادامه اين مقاله قصد داريم به آموزش 13 روش موثر براي افزايش لايک اينستاگرام بپردازيم.

https://myspace.com/saimamarin2

 

 

به طور کلي هر چه تعداد لايک پست هاي اينستاگرام شما افزايش يابد، بدان معناست که شما محبوب تر شده‌ايد و افزايش محبوبيت شما مي‌تواند منجر به جذب تبليغات و کسب درآمد شود. اما چگونه قادر به افزايش لايک اينستاگرام خواهيم بود؟

?. دست از کار نکشيد؛ مدام محتوا توليد کنيد

هر کسب‌وکاري براي جذب فالوور و افزايش نرخ تعامل بايد در اينستاگرام فعال باشد؛ اما شايد بپرسيد چقدر فعال؟ پاسخ روشني براي اين سوال وجود ندارد و به ميزان رقابت در حوزه? فعاليت شما بستگي دارد؛ ولي شما بايد در طول يک روز، حداقل يک پست منتشر کنيد.

توليد مداوم محتوا باعث مي‌شود که فرصت بيشتري براي جذب مخاطب جديد داشته باشيد. زمان انتشار پست‌ هم در ديده شدن در فيد دنبال‌کنندگان و به‌تبع آن، راهيابي به اکسپلور تاثير دارد. هيچ‌کس نمي‌تواند مانند اينسايت اينستاگرام شما را در اين زمينه راهنمايي کند. ما مي‌توانيم طبق تجربه و شواهد به شما پيشنهاد کنيم پست‌ها را ? صبح يا ? تا ? بعدازظهر منتشر کنيد؛ ولي بهتر است آمار و ارقام اينسايت خودتان را بررسي کنيد تا متوجه شويد مخاطبان شما در چه ساعتي از روز بيشتر فعاليت مي‌کنند. (چنانچه مي‌خواهيد بدانيد که اکسپلور چيست و چگونه مي‌توان به آن راه پيدا کرد، مطالعه اين مقاله را به ش2. پست کردن عکس ها و ويديو ها در زمان مناسب

يکي از موثر ترين عناصر افزايش لايک در اينستاگرام مي‌توان به پست گذاشتن در زمان هاي شلوغي اينستاگرام اشاره کرد.

https://disqus.com/by/saimamarin2/about/

 

 

 افزايش لايک اينستاگرام

در ايران اين زمان را مي‌توان ساعت پنج تا هفت عصر و يازده شب به بعد گفت همچنين در زمان مدارس، بعد از تعطيلي زمان مدرسه بهترين زمان براي پست گذاري مي‌باشد اگر کاربراني با رنج سني پاييني داريد.

 

3. نظر بدهيد تا ديده شويد

 افزايش لايک اينستاگرام

يکي ديگر از ترفند هاي افزايش بازديد از صفحه اينستاگرامي (پيج) نظر دادن در زير پست هاي ديگران است اين امر به شما کمک مي‌کند تا کاربران فعال شما را بشناسند و با نظر دادن و لايک کردن پست هاي شما آمار لايک و نظر شما را بالا برده که اين امر بسيار مي‌‌تواند در شناخته شدن شما موثر باشد و در نتيجه باعث کسب درآمد شما از طريق اينستاگرام شود.

https://www.goodreads.com/user/show/155388146-saima-marin

?. استفاده از هشتگ ها براي افزايش لايک اينستاگرام

با استفاده از هشتگ‌هاي صحيح و مرتبط، پست‌هاي شما در سرچ اينستاگرام ظاهر مي‌شوند و کاربران با سرچ هشتگ مي توانند پست شما را مشاهده کنند. با نوشتن هشتگ‌ درست و مرتبط به محتوا، امکان ديده شدن پست توسط مخاطبان جديد و در نتيجه افزايش لايک هشتگ در اينستاگرام وجود دارد.

در مورد هشتگ مي توانيد مقاله نحوه هشتگ گذاري در اينستاگرام را بخوانيد.

?. از کپشني استفاده کنيد که مخاطبان را تحت تاثير قرار دهند

عناوين يا کپشن‌ها محتواي بسيار مهم و تاثيرگذار هستند که در موفقيت پست‌هاي ارسالي سهم بسزايي دارند. عناوين پيام يا پست شما بايد جذاب، مرتبط، تاثيرگذار، قانع‌کننده، اغواکننده و هدفمند باشند.

براي جذابيت بيشتر مي توانيد از تغيير فونت اينستاگرام استفاده کنيد.

?. تگ کردن افراد

با تگ کردن کاربراني که به کسب‌وکار شما مرتبط هستند براي آنها ارزش قائل مي‌شويد و به‌طور مستقيم توجه آنها را جلب و آنها را وادار مي‌کنيد با پيج شما تعامل داشته باشند. همچنين، دوستان خود را تگ کنيد و از ديگران درخواست کنيد دوستان خود را نيز تگ کنند تا بيشتر ديده شويد.

1) فيس بوک و اينستاگرام در کنار هم

به اين آمار دقت کنيد:

بيش از ?? درصد از کاربران شبکه اجتماعي اينستاگرام، عضويت دارنددر فيسبوک هم فعاليت مي کنند.

?% از کساني که در فيسبوک با شما ارتباط دارند در اينستاگرام نيز شما را فالو دارند

پس با توجه به مطالب گفته شده بالا يکي از راهکارهاي افزايش فالوورها، اتصال اکانت اين دو شبکه اجتماعي است. با اينکار دوستان و آشنايان شما در هر شبکه اي که باشند پروفايل شما را مشاهده خواهند کرد. مي توانيد با ارسال يک Status در فيسبوک، پيج اينستاگرامي خود را به دوستان فيسبوکي خود معرفي کنيد.

 

فالوورهاي شما علاقه اي به کارتان ندارند

اين قضيه بيشتر در زماني که از طريق تبليغات اقدام به جذب فالوور مي کنيد اتفاق مي افتد. در بسياري از مواقع ديده شده کاربراني که از طريق تبليغات وارد پيجي مي شوند و آن را فالو مي کنند صرفا از روي حس کنجکاوي اين کار را کرده اند و از همه بدتر زماني است که اين کاربران شما را هنوز دنبال مي کنند.

در اين صورت ممکن است با پست هاي شما تعامل برقرار نکنند و طبق الگوريتم اينستاگرام به طور کلي اين قضيه روي پيج شما تاثير گذار خواهد بود. چون ممکن است پست هاي شما کمتر ديده شود. همين باعث مي شود پست هاي جديدي که منتشر مي کنيد کمتر لايک بگيرد.

پس بهتر است فقط افرادي را جذب کنيد که به حوزه کاري تان علاقه مند باشند نه هر کسي را!

5. عنوان جذاب ولي دقيق بنويسيد!

در پست ها و ريلزهايي که براي آن ها کاور تنظيم ميکنيد، اکثرا يک عنوان چند کلمه اي نيز نوشته ميشود. هرچقدر عنوان محتواي شما جذاب و اصولي باشد، امکان بيشتري وجود دارد که توجه کاربر را جلب کنيد؛ اما بايد مواظب باشيد که در اين قسمت از عنوان گمراه کننده استفاده نکنيد! بگذاريد کمي راحت تر حرف بزنيم. اگر لايک بيشتر ميخواهيد، بايد رضايت کاربر را جلب کنيد. اينکه در عنوان پست يا ريلز به موردي اشاره کنيد که قرار نيست در پست در مورد آن حرف بزنيد، شايد بازديدکننده بيشتري براي شما جلب کند، اما نارضايتي بيشتري نيز به دنبال خواهد داشت.

سعي کنيد عنوان پست اينستاگرام شما دقيق، کوتاه، جذاب و گيرا باشد. همچنين، از چينش و فونت مناسب استفاده کنيد و نيز سعي کنيد دقيقا همان چيزي را در عنوان بنويسيد که قرار است در مورد آن صحبت کنيد.

?? براي نوشتن عنوان هاي محتوات نياز نيس از روش هاي عجيب غريب استفاده کني!

خيلي راحت مقاله ليست رايگان بهترين تکنيک ها و فرمول هاي نوشتن عنوان جادويي براي پست اينستاگرام رو بخون و به يک عنوان نويس حرفه اي در اينستاگرام تبديل شو!

بهترين روش هاي افزايش لايک اينستاگرام : پست هاي مرتبط با رويدادهاي پيش رو را ارسال کنيد!

ارسال پست هاي به روز و محبوب هم يکي ديگر از روش هاييست که مي‌تواند منجر به افزايش لايک پست هاي شما در اينستاگرام شود. براي مثال زماني که به کريسمس يا هر رويداد ديگري نزديک مي‌شويد، عکس هاي مرتبط با آن ترند (Trend) مي‌شوند و پست کردن عکس هاي مرتبط با آن رويداد در پيج اينستاگرام شما مي‌تواند منجر به افزايش لايک شود. البته در نظر داشته باشيد که حتما بايد براي پست هاي خود هشتگ هاي مناسب انتخاب کنيد تا در اکسپلور اينستاگرام قابل مشاهده باشند.

بهترين روش هاي افزايش لايک اينستاگرام : پست هاي با سوژه محبوب ارسال کنيد

تجربه نشان داده که کاربران اينستاگرام در هر کجاي دنيا علاقمند سوژه هاي خاصي هستند که اگر بتوانيد آن سوژه ها را پيدا کنيد و مرتبط با آن ها پست ارسال کنيد، مطمئنا بيشتر به چشم مي‌آييد و اين مسئله منجر به افزايش لايک اينستاگرام شما مي‌شود. براي مثال ويدئوهاي طنز در يک بازه زماني به شدت در اينستاگرام محبوب شده بودند يا دابسمش و غيره همگي از موضوعات و سوژه هايي هستند که در بازه هاي زماني خاصي محبوب مي‌شوند. سعي کنيد اين سوژه هاي محبوب را شناسايي و پست هايتان را تا حد امکان به آن ها مرتبط کنيد.

https://www.fanfiction.net/u/15556016/

https://seekingalpha.com/user/57134232/Idea

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/SaimaMarin2

 

ND

 

هوای پاک...
ما را در سایت هوای پاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelasssheshom بازدید : 94 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 11:45

لینک دوستان

خبرنامه